Komunikujte s VIP partnery jako s návštěvníky

Martin Prorok
22.4.2024

Relatoo CRM+ propojuje databázi kontaktních osob a návštěvníků akce a otevírá tak sportovním klubům nové možnosti komunikace

Novinka v CRM systému relatoo potěší všechny sportovní kluby, které platformu využívají k efektivní správě kontaktů a komunikaci s fanoušky. Propojení databází partnerských kontaktních osob a návštěvníků akce otevírá dveře k promyšleným marketingovým kampaním a posiluje budování vztahů s klíčovými partnery. 

 

Hlavní benefity propojení databází:

  • Ucelený přehled o všech kontaktech
  • Cílené marketingové kampaně
  • Efektivnější sledování výsledků aktivit
  • Posílení vztahů s fanoušky i partnery
  • Zlepšení marketingových a sponzoringových strategií

 

Příklady využití propojených databází:

Identifikace VIP osob:

  • Příklad 1: Šéf fotbalového klubu po propojení databází dostane na mobil informaci, že se na důležitý zápas proti rivalovi dostavil prezident sponzorské firmy. Zná jeho místě na stadionu a může jej okamžitě osobně v příslušné VIP zóně.
  • Příklad 2: Hokejový klub díky propojení databází zjistí, že se na utkání chystá slavný herec, který je fanouškem klubu. Klub ho může pozvat na rozbruslení před zápasem, uspořádat pro něj rozhovor s trenérem a darovat mu dres s jeho jménem.

Doporučení tematických akcí:

  • Příklad 1: Basketbalový klub po propojení databází zjistí, že se mezi fanoušky nachází mnoho studentů. Může jim tak doporučit slevu na vstupenky pro studenty a uspořádat během utkání kvíz s basketbalovou tématikou o ceny pro studenty.
  • Příklad 2: Volejbalový klub díky propojení databází zjistí, že se mezi partnery nachází firma zabývající se zdravou výživou. Může s ní navázat spolupráci na nabídce zdravých snacků během utkání a uspořádat pro partnery workshop o zdravém stravování pro sportovce.

Propojení databází kontaktů v relatoo je tak mocným nástrojem, který může sportovním klubům pomoci zefektivnit marketingovou komunikaci, posílit vztahy s fanoušky i partnery a dosáhnout tak lepších výsledků v oblasti marketingu a sponzoringu.

 

Další tipy pro využití propojených databází:

  • Vytváření segmentů kontaktů na základě jejich zájmů a preferencí
  • Odesílání personalizovaných zpráv a nabídek
  • Sledování návratnosti investic do marketingových kampaní
  • Sledování spokojenosti VIP partnerů se službami během akce
  • Možnost odeslání informačního balíčku organizačního charakteru před konáním akce (dress code, možnosti parkování, občerstvení ve VIP zóně, doprovodné akce pro sponzory apod.)

 

Měření spokojenosti fanoušků i partnerů relatoo s propojením databází kontaktů otevírá sportovním klubům dveře k široké škále možností, jak zefektivnit své marketingové aktivity a dosáhnout tak lepších výsledků.