Merge tagy v relatoo CRM+ pro pokročilou personalizaci vaší komunikace

Martin Prorok
23.4.2024

Dnes se zaměříme na inovativní funkci v CRM+ systému relatoo, která umožňuje personalizovat komunikaci s kontakty na základě jejich individuálních atributů. Využitím tzv. merge tagů (slučovacích tagů) lze do šablony e-mailu vložit dynamické informace o daném kontaktu, jako je jeho jméno, adresa, zájmy a další. Díky tomu je komunikace s kontakty relevantnější a efektivnější, čímž se zvyšuje míra konverze a posiluje se budování vztahů.

 

Co jsou merge tagy a jak fungují?

V kontextu šablon newsletterů se merge tagy, česky "slučovací tagy", používají k personalizaci obsahu zprávy, typicky např. newsletteru, pro jednotlivé příjemce. Fungují jako zástupné symboly, které se při odesílání newsletteru nahradí aktuálními informacemi o příjemci.

Příklady merge tagů:

{{firstName}} - nahradí se jménem příjemce

{{email}} - nahradí se e-mailovou adresou příjemce

{{companyName}} - nahradí se názvem vaší společnosti

{{reaching}} - nahradí se korektním oslovením příjemce

 

Výhody používání merge tagů

Personalizovaný obsah:
Merge tagy umožňují oslovovat příjemce jménem a zobrazovat jim informace, které jsou pro ně relevantní. To významně zvyšuje pravděpodobnost, že si newsletter přečtou a zareagují na něj.

Zvýšená míra prokliků:
Studie ukazují, že personalizované e-maily dosahují vyšší míry prokliků a konverzí.

Zlepšení budování vztahů:
Personalizovaná komunikace buduje důvěru a posiluje vztah s příjemcem.

 

Merge tagy v relatoo CRM+

V CRM+ systému relatoo je možné merge tagy využít např. k sestavení personalizovaného newsletteru, kde se konkrétnímu příjemci zobrazí v došlé zprávě korektní oslovení, jméno, příjmení, e-mailová adresa, výše jeho bodů ve věrnostním programu nebo třeba obsah vlastních polí.

Pokud máte dotazy ohledně využití merge tagů pro vaši organizaci, můžete nás kontaktovat obvyklým způsobem.