Personalizované dotazníky: Klíč k pochopení vaší cílové skupiny
Dotazníky jsou jedním z nejlepších nástrojů, jak získat feedback, porozumět potřebám a preferencím zákazníků, a přizpůsobit jim nabídku nebo služby. Zpětná vazba od zákazníků vám poskytne cenné informace o potřebách vaší cílové skupiny, a je proto nejlepším nástrojem pro optimalizaci vašich služeb. V této části představíme nejdůležitější výhody dotazníků ve spojitosti se systémem relatoo CRM+.
1. Získání zpětné vazby
Co preferují vaši fanoušci? S jakými problémy se potýkají a jaká řešení si přejí? Dotazníky umožňují klubům či organizacím získat přímé a strukturované názory. Tento feedback je zásadní pro zlepšení a plánování služeb, - např. můžete zjišťovat, jak jsou fanoušci spokojení s organizací akcí, dostupností produktů, nebo jaká je oblíbenost konkrétních aktivit.
2. Segmentace a cílená komunikace
Díky dotazníkům je možné v relatoo segmentovat fanoušky podle jejich odpovědí. Můžete je rozdělit na aktivní a pasivní a ty pasivní dále cíleně oslovovat, nebo je rozdělovat podle jejich odpovědí na konkrétní otázky. Segmentace dle vyplněných odpovědí má za cíl přesněji směřovat kampaně a komunikaci, a tím zvyšovat efektivitu marketingu.
3. Automatizace procesu a odměny
Důležité jsou také s dotazníky spojené procesy, které se dají automatizovat přímo v relatoo CRM+. Například:
- Pokud někdo dotazník vyplní, může automaticky obdržet „odměnu“ – slevový kód nebo přístup k exkluzivnímu obsahu apod.
- Pokud dotazník nevyplní, systém může zaslat připomenutí s motivací, aby ho dokončil.
4. Využití AI pro analýzu otevřených odpovědí
Pokud má klub hodně fanoušků, vyvstává otázka, jak vůbec všechny odpovědi kvalitně zanalyzovat? Při větším množství odpovědí jsou totiž otevřené otázky obtížně zpracovatelné a jejich analýza zabere spoustu času. Umělá inteligence, integrovaná do relatoo, umožňuje automatizovaně analyzovat odpovědi a vytvářet přehledné souhrny, identifikovat klíčové problémy nebo odhalit trendy.
5. Zlepšení vztahu s komunitou
Dotazníky podporují pocit zapojení a sounáležitosti. Když se fanoušci nebo návštěvníci mohou podělit o své názory, cítí, že jsou slyšet, a tím se posiluje vztah k dané organizaci.
6. Zvýšení výnosů
Dobře promyšlené a personalizované kampaně na základě dat z dotazníků vedou k vyšší angažovanosti a loajalitě zákazníků. To právě to je klíčové pro vyšší návštěvnost, prodeje nebo jiný obchodní cíl.
A jak sestavit takový dotazník v systému relatoo?
CRM+ systém relatoo je pro tento účel ideální, protože uživatel nemusí používat externí nástroje ani složitě vyhledávat fanoušky, na které chce kampaně zacílit. Vše je snadno dostupné na jednom místě, plně personalizované a přímo propojené. Jak si dotazník sestavíte už je pouze na vás - můžete vkládat otevřené odpovědi, výběr z možností, hodnocení a také datum. Pokud chcete dotazník omezit, nabízíme možnost zadání datumu expirace dotazníku nebo možnost vyplnit dotazník pouze jednou.
Šetřete čas i energii s relatoo a zároveň zajistěte maximální efektivitu komunikace!