Aktualizovaný přehled úprav v CRM+ systému relatoo k 16.12.2024
16.12.2024
Přidali jsme mergetagy pro oslovení v dalších jazycích
Nyní můžete segmentovat i podle doručení e-mailu z dané akce
V Ceníku jsme přidali možnost sledování změny cen položek v čase
06.12.2024
Vylepšili jsme manažerský a zápasový report
Přidali jsme merge tag v šablonách a možnost segmentovat databázi a podmínkovat akce podle vybraného jazyka pro komunikaci
Optimalizovali jsme zobrazování všech tabulek
Přidali jsme možnost vložit merge tagy do SMS a možnost exportu segmentu z databáze návštěvníků
Do segmentace jsme přidali novou možnost segmentovat podle odpovědi z dotazníků
22.11.2024
Při ručním importu návštěvníků z XLS si můžete namapovat všechna základní pole databáze
Optimalizovali jsme report Podklady k fakturaci
Přidali jsme možnost prodeje většího počtu reklamních ploch najednou - např. pro prodej permanentek
Odkaz pro vyplnění dotazníku si můžete vložit i do push notifikace
Máte již možnost sledovat i zda si návštěvník otevřel vaši mobilní aplikaci
V editaci segmentu vidíte přehled Akcí, ke kterým je daný segment přiřazen
V Akcích jsme přidali nový spouštěč Nastalo datum ukončení členství
Optimalizovali jsme řazení a filtrování položek reklamních ploch podle názvu, interního označení a položky ceníku
8.11.2024
Připravili jsme pro vás nový Manažerský přehled výsledků ze systému relatoo, který vám poskytne průběžné informace za minulý měsíc:
- vývoj tržeb za prodané vstupenky
- vývoj počtu návštěvníků v databázi a jejich přírůstky
- příjem z prodeje permanentek a vstupenek
- přehled o doručených e-mailů, push notifikací a SMS ve vašich kampaních
- poměr volných a obsazených reklamních ploch
- plnění obchodního plánu nebo přehledy o obchodních případech.
Report můžete dostávat automatický do vaší e-mailové schránky každý první den v měsíci.
5.11.2024
Přidali jsme možnost poslat Akci na všechny návštěvníky
Umožnili jsme mazání zadaných obchodních případů
Přidali jsme nový spouštěč pro oslovení návštěvníků nově registrovaných v OneiD a přihlášených k odběru newsletteru
21.10.2024
Přidali jsme možnost upozorňování fakturačního oddělení notifikacemi před odesláním dílčí faktury na Partnera se sledováním hotových položek
Při importu návštěvníků z XLS lze vytvořit a nalepit na záznamy nový štítek
V odpovědích z dotazníku lze nově ukládat i formát Datum
U domény si můžete nastavit vlastního odesílatele
V modulu Business máte u Partnera nově možnost označit více kontaktních osob jako Podepisující
Přidali jsme nové oprávnění na mazání štítků
V přehledu Návštěvníků jsme přidali sloupec Partner
Provedli jsme dílčí drobné opravy v modulu business a u dotazníků
7.10.2024
Při importu návštěvníků z XLS do databáze si můžete přidat i vlastní pole
Upravili jsme textace ve vizualizaci obchodních případů na mapě areálu
Do seznamu obchodních případů jsme přidali filtrování podle období trvání
Zrychlili jsme načítání přehledu vstupenek, permanentek a členství
23.9.2024
Umožnili jsme správu reklamních ploch na LED obrazovkách
Přidali jsme nový Report události, kde jsou statistiky vstupů, průběh předprodeje, informace o vstupech na darované a permanentky apod.
Pro přehled obchodních nabídek jsme přidali možnost vlastního nastavení formátu částky pro export do XLS
Rozšířili jsme automatické odesílání akce X dní před konkrétní akcí
Databázi návštěvníků lze vyexportovat do XLS/CSV v aktuálním nastavení zobrazení
Lze již také sledovat kompletní historii stavů vstupenek, permanentek a členství na časové ose
Nově lze exportovat kompletní ceník do XLS/CSV
V akci lze nově hromadně u návštěvníků i smazat již přidělený štítek
V akcích lze vložit podmínku, zda návštěvník je nebo není v konkrétním segmentu
Akci lze nyní kdykoli zastavit v průběhu odesílání i testování
Přidali jsme možnost segmentace podle digitálních aktivit návštěvníka – návštěva webu nebo mobilní aplikace
V rámci Věrnostního programu jsme přidali možnost přidání bodu při zakoupení vstupenky na účet toho, kdo ji uvolnil do prodeje
Optimalizovali jsme filtr podle datumu u filtrace obchodních případů a stavy jednotlivých komponentů v Akci
Informace o vstupenkách jsme rozšířili o atribut kategorie vstupného včetně barevného označení
Vylepšili jsme proces testování a odesílání akcí
Opravili jsme chyby při zobrazení obchodní nástěnky a ve vizualizaci reklamních ploch
12.9.2024
Přidali jsme možnost A/B testování reklamních kampaní
Nově můžete nastavit automatickou akci na určitý počet dnů nebo hodin před začátkem události
Přidali jsme možnost vytvořit segment podle digitálních aktivit fanouška
A ve Věrnostním programu lze nyní přidávat body i za uvolnění permanentky do prodeje, pokud místo někdo následně zakoupil
26.8.2024
Přidali jsme možnost sledování stavu realizace reklamních ploch v modulu Business
Zobrazujeme počty adresátů v jednotlivých uzlech scénáře Akce
V segmentaci jsme přidali možnost sledování podezřelé objednávky na konkrétní akci
Optimalizovali jsme podmínky pro automatické přepočítávání segmentů
Zlepšili jsme možnost volby výběru období u grafu odeslané akce
19.7.2024
Rozšířili jsme segmentaci o nové touchpointy týkající se členství a vstupného
Zrychlili jsme přepočítávání segmentů
Vylepšili jsme oslovení v merge tazích pro naše zahraniční uživatele
Optimalizovali jsme menu v modulu Business
8.7.2024
U akcí jsme přidali nové spouštěče, které souvisí s věrnostním programem a nákupem členství
Zjednodušili jsme náhled Reportu Filtrace obchodních případů
Přidali jsme možnost segmentovat podle stavu kreditů ve věrnostním programu
6.6.2024
Přidali jsme možnost vlastních textů pro GDPR souhlasy
V Business modulu jsme přidali filtr podle původu registrace
Implementovali jsme spouštěč pro opakovanou platbu členství
Přidali jsme k atributům návštěvníka nový touchpoint a možnost segmentace podle Aktuální verze mobilní aplikace
Přidali jsme segmentaci podle výše kreditu
Doplnili jsme popisy všech filtrů podle datumu od do
Optimalizovali jsme načítání stránky po editaci obsahu
Doplnili jsme vysvětlení Hard Bounce a Soft Bounce do statistik odesílání akcí
Optimalizovali jsme výpis obsazených reklamních ploch při vyšším počtu položek
Vylepšili jsme reporty vyhodnocení dotazníků
Přidali jsme nové parametry do vlastností fanouška Blokován a Hard Bounce
U grafických prvků pro zobrazení Akce na pracovní ploše jsme přidali tlačítko pro načtení statistiky akce
Přidali jsme možnost duplikace segmentu
Do Akcí jsme přidali nový spouštěč Přičtení kreditu za konkrétní aktivitu
6.5.2024
Propojili jsme databázi kontaktní osob Partnerů a databázi návštěvníků, takže je možné sleodovat například účast vašich Partnerů na akcích
Do věrnostního systému přidán nový touchpoint Vstoupil na zápas na přeposlanou vstupenku
Rozšířili jsme možnost personalizace kampaní - do e-mailu lze použít data z vlastních polí
Segmentace podle názvu zakoupeného členství a podle změny stavu členství
Optimalizace zobrazení grafů statistik e-mailu na mobilu
Implementace AI - vyhodnocení volných odpovědí a vygenerování celkového souhrnu dotazníku
Zobrazení informací o kontaktní osobě v databázi fanoušků
Rozdělení součtů částek obchodních případů podle použitých měn
Optimalizace modulu pro rozesílání hromadných e-mailů
25.4.2024
Zobrazujeme nastavené datum u časovačů na pracovní ploše Akce
21.3.2024
Na kartu návštěvníka jsme přidali sekci Členství
Ověření SPF záznamů domény včetně subdomény
Rozšíření historie návštěvníka o nový typ "navštívil web" a "spustil aplikaci"
Úprava zobrazení menu na mobilním telefonu
Přidána možnost zablokovat veškerou komunikaci na návštěvníka
Přidáno datum expirace na kartu obchodního případu
7.3.2024
Vylepšení mechanismu a vizualizace přepočítávání segmentů
Optimalizace zpracování velkého množství návštěvníků při segmentaci
Segmentace podle nových touchpointů klik/neklik na odkaz, nákup permanentky, neoteveřený e-mail
Nový export odpovědí na dotazník
Optimalizace defaultního nastavení segmentace
26.2.2024
Vylepšení segmentace podle štítků
Segmentace podle nového touchpointu nákup vstupenky a vlastního pole
Úprava exportu Waiting list
Rozšíření historie fanouška o touchpointy zaplacená vstupenka/permanentka
Statistika návštěvníka rozšířena o filtr podle aktivity s e-mailem
Rozšíření segmentace podle nakoupené vstupenky a jejího štítku
Vyznačení položky při skončení platnosti obchodní smlouvy
Možnost defaultního nastavení odchozí́ adresy v akci
Rozšíření segmentace o nákup vstupenek na konkrétní akci
8.2.2024
Dokončení jazykových mutací CZ, EN, DE
Optimalizace reportů v obou modulech
Automatické push notifikace v průběhu zápasu
Úprava výčtu realizovaných akcí
Úprava výběru podle partnera u obchodního případu a vytváření štítku
Segmentace podle původu registrace
Zobrazení tagu u vstupenky
26.1.2024
Segmentace podle data expirace ZTP
Záznam DMARC pro odesílací domény
Aktualizace API napojení na systém ARES
Anglická verze formuláře pro odběr newsletteru
Optimalizace reportu historie návštěvníka
Optimalizace řazení návštěvníků v sekci Vstupné
Přidání nových měřítek do statistiky akce
Upgrade čekacího nodu
Nový report Nejvěrnější návštěvníci
22.1.2024
Úprava maximálního počtu pravidel segmentace
Segmentace ve vazbě na Hlídacího psa a aktivity v nákupním košíku
Úprava segmentace podle vlastních polí
4.12.2023
Implementovali jsme AI pro segmentaci databáze návštěvníků
K vlastním polím přidáno napojení na API
V seznamu obchodních smluv zobrazeno datum podepsání
Přidáno vytvoření vstupenky při přeposlání permanentky, přidány nové parametry
U push notifikací přidáno pole pro URL
30.11.2023
Rozšíření nastavení notifikačních e-mailů
Úprava volby GDPR souhlasů
Optimalizace zobrazení položek v reportech volných a obsazených ploch
16.11.2023
Přidali jsme možnost nastavit další stavy obchodního případu po výhře
Upgrade vyhodnocení dotazníků
Úprava filtrování obchodních případů
Možnost filtrování ceníku podle podskupin
Optimalizace řazení výpisu položek v databázích a zobrazení
Segmentace návštěvníků podle vlastních polí
Možnost vytváření vlastních polí u návštěvníka
7.11.2023
Přidáno datum expirace u náhledu permenantky
Nastavení e-mailové adresy pro odpověď
Upravení podmínek podpisu obchodní smlouvy
Úprava celkového náhledu hřiště při vizualizaci
Optimalizace řazení obchodních případů podle atributů
20.10. 2023
Nastavení vlastní e-mailové adresy pro odeslání
Ošetření duplicit u e-mailových adres při importech dat
Přidání polí Název akce a Sezona u vstupného
Možnost výběru konkrétních GDPR souhlasů při odhlášení odběru newsletteru
Segmentace podle odpovědí z dotazníků
Nový report Žebříček TOP10 fanoušků
Přidání součtu hodnoty obchodních případů na obchodní nástěnce
Nový report volných reklamních ploch
Nový report obchodních případů
Úprava grafu počet fanoušků
Rozšíření uživatelských oprávnění u věrnostního programu