Aktualizovaný přehled úprav v CRM+ systému relatoo k 16.12.2024

Martin Prorok
16.12.2024

16.12.2024

Přidali jsme mergetagy pro oslovení v dalších jazycích

Nyní můžete segmentovat i podle doručení e-mailu z dané akce

V Ceníku jsme přidali možnost sledování změny cen položek v čase

06.12.2024

Vylepšili jsme manažerský a zápasový report

Přidali jsme merge tag v šablonách a možnost segmentovat databázi a podmínkovat akce podle vybraného jazyka pro komunikaci

Optimalizovali jsme zobrazování všech tabulek

Přidali jsme možnost vložit merge tagy do SMS a možnost exportu segmentu z databáze návštěvníků

Do segmentace jsme přidali novou možnost segmentovat podle odpovědi z dotazníků

22.11.2024

Při ručním importu návštěvníků z XLS si můžete namapovat všechna základní pole databáze

Optimalizovali jsme report Podklady k fakturaci

Přidali jsme možnost prodeje většího počtu reklamních ploch najednou - např. pro prodej permanentek

Odkaz pro vyplnění dotazníku si můžete vložit i do push notifikace

Máte již možnost sledovat i zda si návštěvník otevřel vaši mobilní aplikaci

V editaci segmentu vidíte přehled Akcí, ke kterým je daný segment přiřazen

V Akcích jsme přidali nový spouštěč Nastalo datum ukončení členství

Optimalizovali jsme řazení a filtrování položek reklamních ploch podle názvu, interního označení a položky ceníku

8.11.2024

Připravili jsme pro vás nový Manažerský přehled výsledků ze systému relatoo, který vám poskytne průběžné informace za minulý měsíc:

  • vývoj tržeb za prodané vstupenky
  • vývoj počtu návštěvníků v databázi a jejich přírůstky
  • příjem z prodeje permanentek a vstupenek
  • přehled o doručených e-mailů, push notifikací a SMS ve vašich kampaních
  • poměr volných a obsazených reklamních ploch
  • plnění obchodního plánu nebo přehledy o obchodních případech.

Report můžete dostávat automatický do vaší e-mailové schránky každý první den v měsíci.

5.11.2024

Přidali jsme možnost poslat Akci na všechny návštěvníky

Umožnili jsme mazání zadaných obchodních případů

Přidali jsme nový spouštěč pro oslovení návštěvníků nově registrovaných v OneiD a přihlášených k odběru newsletteru 

21.10.2024

Přidali jsme možnost upozorňování fakturačního oddělení notifikacemi před odesláním dílčí faktury na Partnera se sledováním hotových položek

Při importu návštěvníků z XLS lze vytvořit a nalepit na záznamy nový štítek

V odpovědích z dotazníku lze nově ukládat i formát Datum

U domény si můžete nastavit vlastního odesílatele

V modulu Business máte u Partnera nově možnost označit více kontaktních osob jako Podepisující 

Přidali jsme nové oprávnění na mazání štítků

V přehledu Návštěvníků jsme přidali sloupec Partner

Provedli jsme dílčí drobné opravy v modulu business a u dotazníků

7.10.2024

Při importu návštěvníků z XLS do databáze si můžete přidat i vlastní pole

Upravili jsme textace ve vizualizaci obchodních případů na mapě areálu

Do seznamu obchodních případů jsme přidali filtrování podle období trvání

Zrychlili jsme načítání přehledu vstupenek, permanentek a členství

23.9.2024

Umožnili jsme správu reklamních ploch na LED obrazovkách

Přidali jsme nový Report události, kde jsou statistiky vstupů, průběh předprodeje, informace o vstupech na darované a permanentky apod.

Pro přehled obchodních nabídek jsme přidali možnost vlastního nastavení formátu částky pro export do XLS

Rozšířili jsme automatické odesílání akce X dní před konkrétní akcí

Databázi návštěvníků lze vyexportovat do XLS/CSV v aktuálním nastavení zobrazení

Lze již také sledovat kompletní historii stavů vstupenek, permanentek a členství na časové ose

Nově lze exportovat kompletní ceník do XLS/CSV

V akci lze nově hromadně u návštěvníků i smazat již přidělený štítek

V akcích lze vložit podmínku, zda návštěvník je nebo není v konkrétním segmentu

Akci lze nyní kdykoli zastavit v průběhu odesílání i testování

Přidali jsme možnost segmentace podle digitálních aktivit návštěvníka – návštěva webu nebo mobilní  aplikace

V rámci Věrnostního programu jsme přidali možnost přidání bodu při zakoupení vstupenky na účet toho, kdo ji uvolnil do prodeje

Optimalizovali jsme filtr podle datumu u filtrace obchodních případů a stavy jednotlivých komponentů v Akci

Informace o vstupenkách jsme rozšířili o atribut kategorie vstupného včetně barevného označení

Vylepšili jsme proces testování a odesílání akcí

Opravili jsme chyby při zobrazení obchodní nástěnky a ve vizualizaci reklamních ploch

12.9.2024

Přidali jsme možnost A/B testování reklamních kampaní

Nově můžete nastavit automatickou akci na určitý počet dnů nebo hodin před začátkem události

Přidali jsme možnost vytvořit segment podle digitálních aktivit fanouška

A ve Věrnostním programu lze nyní přidávat body i za uvolnění permanentky do prodeje, pokud místo někdo následně zakoupil

26.8.2024

Přidali jsme možnost sledování stavu realizace reklamních ploch v modulu Business

Zobrazujeme počty adresátů v jednotlivých uzlech scénáře Akce

V segmentaci jsme přidali možnost sledování podezřelé objednávky na konkrétní akci

Optimalizovali jsme podmínky pro automatické přepočítávání segmentů

Zlepšili jsme možnost volby výběru období u grafu odeslané akce

19.7.2024

Rozšířili jsme segmentaci o nové touchpointy týkající se členství a vstupného

Zrychlili jsme přepočítávání segmentů

Vylepšili jsme oslovení v merge tazích pro naše zahraniční uživatele

Optimalizovali jsme menu v modulu Business

8.7.2024

U akcí jsme přidali nové spouštěče, které souvisí s věrnostním programem a nákupem členství

Zjednodušili jsme náhled Reportu Filtrace obchodních případů

Přidali jsme možnost segmentovat podle stavu kreditů ve věrnostním programu

6.6.2024

Přidali jsme možnost vlastních textů pro GDPR souhlasy

V Business modulu jsme přidali filtr podle původu registrace

Implementovali jsme spouštěč pro opakovanou platbu členství

Přidali jsme k atributům návštěvníka nový touchpoint a možnost segmentace podle Aktuální verze mobilní aplikace

Přidali jsme segmentaci podle výše kreditu

Doplnili jsme popisy všech filtrů podle datumu od do

Optimalizovali jsme načítání stránky po editaci obsahu

Doplnili jsme vysvětlení Hard Bounce a Soft Bounce do statistik odesílání akcí

Optimalizovali jsme výpis obsazených reklamních ploch při vyšším počtu položek

Vylepšili jsme reporty vyhodnocení dotazníků

Přidali jsme nové parametry do vlastností fanouška Blokován a Hard Bounce

U grafických prvků pro zobrazení Akce na pracovní ploše jsme přidali tlačítko pro načtení statistiky akce

Přidali jsme možnost duplikace segmentu

Do Akcí jsme přidali nový spouštěč Přičtení kreditu za konkrétní aktivitu

6.5.2024

Propojili jsme databázi kontaktní osob Partnerů a databázi návštěvníků, takže je možné sleodovat například účast vašich Partnerů na akcích

Do věrnostního systému přidán nový touchpoint Vstoupil na zápas na přeposlanou vstupenku

Rozšířili jsme možnost personalizace kampaní - do e-mailu lze použít data z vlastních polí

Segmentace podle názvu zakoupeného členství a podle změny stavu členství

Optimalizace zobrazení grafů statistik e-mailu na mobilu

Implementace AI - vyhodnocení volných odpovědí a vygenerování celkového souhrnu dotazníku 

Zobrazení informací o kontaktní osobě v databázi fanoušků

Rozdělení součtů částek obchodních případů podle použitých měn

Optimalizace modulu pro rozesílání hromadných e-mailů

25.4.2024 

Zobrazujeme nastavené datum u časovačů na pracovní ploše Akce

21.3.2024

Na kartu návštěvníka jsme přidali sekci Členství

Ověření SPF záznamů domény včetně subdomény

Rozšíření historie návštěvníka o nový typ "navštívil web" a "spustil aplikaci"

Úprava zobrazení menu na mobilním telefonu

Přidána možnost zablokovat veškerou komunikaci na návštěvníka

Přidáno datum expirace na kartu obchodního případu

7.3.2024

Vylepšení mechanismu a vizualizace přepočítávání segmentů

Optimalizace zpracování velkého množství návštěvníků při segmentaci

Segmentace podle nových touchpointů klik/neklik na odkaz, nákup permanentky, neoteveřený e-mail

Nový export odpovědí na dotazník

Optimalizace defaultního nastavení segmentace

26.2.2024

Vylepšení segmentace podle štítků

Segmentace podle nového touchpointu nákup vstupenky a vlastního pole

Úprava  exportu Waiting list

Rozšíření historie fanouška o touchpointy zaplacená vstupenka/permanentka

Statistika návštěvníka rozšířena o filtr podle aktivity s e-mailem

Rozšíření segmentace podle nakoupené vstupenky a jejího štítku

Vyznačení položky při skončení platnosti obchodní smlouvy

Možnost defaultního nastavení odchozí́ adresy v akci

Rozšíření segmentace o nákup vstupenek na konkrétní akci

8.2.2024 

Dokončení jazykových mutací CZ, EN, DE

Optimalizace reportů v obou modulech

Automatické push notifikace v průběhu zápasu

Úprava výčtu realizovaných akcí

Úprava výběru podle partnera u obchodního případu a vytváření štítku

Segmentace podle původu registrace

Zobrazení tagu u vstupenky

26.1.2024

Segmentace podle data expirace ZTP

Záznam DMARC pro odesílací domény

Aktualizace API napojení na systém ARES

Anglická verze formuláře pro odběr newsletteru

Optimalizace reportu historie návštěvníka

Optimalizace řazení návštěvníků v sekci Vstupné

Přidání nových měřítek do statistiky akce

Upgrade čekacího nodu

Nový report Nejvěrnější návštěvníci

22.1.2024

Úprava maximálního počtu pravidel segmentace

Segmentace ve vazbě na Hlídacího psa a aktivity v nákupním košíku

Úprava segmentace podle vlastních polí

4.12.2023

Implementovali jsme AI pro segmentaci databáze návštěvníků

K vlastním polím přidáno napojení na API

V seznamu obchodních smluv zobrazeno datum podepsání

Přidáno vytvoření vstupenky při přeposlání permanentky, přidány nové parametry

U push notifikací přidáno pole pro URL

30.11.2023

Rozšíření nastavení notifikačních e-mailů

Úprava volby GDPR souhlasů

Optimalizace zobrazení položek v reportech volných a obsazených ploch

16.11.2023

Přidali jsme možnost nastavit další stavy obchodního případu po výhře

Upgrade vyhodnocení dotazníků

Úprava filtrování obchodních případů

Možnost filtrování ceníku podle podskupin

Optimalizace řazení výpisu položek v databázích a zobrazení

Segmentace návštěvníků podle vlastních polí

Možnost vytváření vlastních polí u návštěvníka

7.11.2023

Přidáno datum expirace u náhledu permenantky

Nastavení e-mailové adresy pro odpověď

Upravení podmínek podpisu obchodní smlouvy

Úprava celkového náhledu hřiště při vizualizaci

Optimalizace řazení obchodních případů podle atributů

20.10. 2023

Nastavení vlastní e-mailové adresy pro odeslání

Ošetření duplicit u e-mailových adres při importech dat

Přidání polí Název akce a Sezona u vstupného

Možnost výběru konkrétních GDPR souhlasů při odhlášení odběru newsletteru

Segmentace podle odpovědí z dotazníků

Nový report Žebříček TOP10 fanoušků

Přidání součtu hodnoty obchodních případů na obchodní nástěnce

Nový report volných reklamních ploch

Nový report obchodních případů

Úprava grafu počet fanoušků

Rozšíření uživatelských oprávnění u věrnostního programu