Scénáře akcí a jejich automatizace pro chytré řízení vztahů s fanoušky

Tetiana Palahina
27.9.2024

Pro sportovní kluby a kulturní organizace je klíčové udržovat silné vazby se svými partnery, návštěvníky nebo fanoušky. Právě s tímto vám pomáhá systém relatoo CRM+, který nabízí širokou škálu funkcí pro efektivní komunikaci. Jednou z těchto funkcí jsou scénáře akcí, které umožňují automatizovat mnoho úkonů, zjednodušit práci a posílit komunikaci.

Co jsou scénáře akcí?

Scénáře akcí představují předdefinované sekvence automatických úkonů, které se spouštějí na základě určitých událostí nebo podmínek. 

Představte si situaci, kdy někdo z vašich návštěvníků zruší zakoupenou vstupenku nebo permanentku. Díky scénářům akcí může váš systém automaticky odeslat tomuto návštěvníkovi předem vytvořený e-mail s dotazníkem, ve kterém se zeptáte na důvod storna. Tímto způsobem získáte cennou zpětnou vazbu a lépe porozumíte potřebám svých návštěvníků, což vede ke zlepšování služeb a nabídek.

Výhody využívání scénářů akcí

  • Zvýšení zapojení a interakce
    Automatické zprávy a upozornění, které se odešlou ve správný moment, mohou zvýšit frekvenci interakcí s vaší organizací, a tím i zapojení fanoušků a návštěvníků do vašich aktivit.
  • Posílení loajality
    Díky pravidelné, personalizované komunikaci můžete budovat pevnější vztahy. Scénáře akcí umožňují snadno a efektivně projevovat péči a zájem o vaše partnery, návštěvníky a fanoušky.

  • Zvýšení návštěvnosti a příjmů
    Čím více se vaši zákazníci zapojují a jsou loajální, tím častěji budou navštěvovat vaše akce a nakupovat vstupenky či další produkty.

  • Úspora času a zdrojů
    Automatizace rutinních úkolů a komunikace šetří čas a umožňuje vašemu týmu soustředit se na jiné důležité činnosti.

Příklady scénářů akcí v relatoo CRM+

Scénáře akcí lze navrhnout pro různé situace a potřeby. Můžete je například využít k automatickému odesílání e-mailů při zakoupení vstupenky, poděkování za účast na akci nebo přání k narozeninám. Možností pro tvorbu scénářů je mnoho a náš systém nabízí širokou škálu flexibilních a pokročilých funkcí, které snadno přizpůsobíte svým konkrétním požadavkům.

Scénáře akcí jsou vaším tajným nástrojem pro úspěch a růst

Náš CRM+ systém relatoo nabízí moderní a pokročilé funkce pro snadnou správu a organizaci vašich aktivit. Scénáře akcí vám umožní efektivně řídit komunikaci a vztahy s partnery, návštěvníky i fanoušky. Nemusíte se obávat složitého nastavování ani správy – poskytujeme plnou podporu při jejich tvorbě a implementaci. S relatoo CRM+ snadno upevníte své vazby, zvýšíte loajalitu a optimalizujete provoz vaší organizace.